INFORMACE O EXPEDICI ZBOŽÍ
Doprava zboží je po celé ČR zajištěna prostřednictvím přepravní společnosti Top Trans
O chystané dodávce zboží je vždy zákazník informován předem – 1x sms+ 1x emailem + 1x (sms TopTrans)
Doručujeme zásilky po celé České republice a také na Slovensko
EXPEDICE ZÁSILKY
Expedice zásilky proběhne standardně do 24 výjimečně do 48 hodin po obdržení e-mailu o expedici
Doručení zásilek probíhá vždy mezi 8:00 – 17:00 hodinou tedy denní doručení
V ceně dopravy není započtený výnos do patra
PROBLÉMY PŘI DORUČENÍ?
Snažíme se, aby expedice vašich objednávek byla bezproblémová
V případě jakéhokoliv problémů (např. zpoždění dodání, ztráta zásilky u dopravce, poškozená zásilka) neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu (+420) 777 033 238
Jsme tu pro vás!!!
DORUČENÍ A PŘEVZETÍ ZBOŽÍ
Doporučujeme, aby kupující zboží od přepravce nepřebíral, pokud jeví známky poškození
Pokud zjistíte závadu, na místě s řidičem zapište vše do přepravního listu. Zároveň nám tuto skutečnost oznamte na adresu info@panmatraci.cz
Ihned po převzetí je vhodné jej důkladně překontrolovat. Zjistíte-li, že je zásilka neúplná či poškozená, můžete uplatnit reklamace
Zároveň je vhodné v takovém případě uplatnit nárok na náhradu škody přímo u dopravce
JAK BUDE ZABALENÁ MOJE ZÁSILKA?
Nemusíte mít strach, že by matrace dorazily poškozené. Jsme si vědomi nástrah a nebezpečí, které můžou naše zásilky po cestě potkat
Pro zásilky s vyšší váhou používáme folií a kartonový obal
Vysunuté hrany konstrukce obalu zajišťují optimální ochranu proti poškození při přepravě
Díky kvalitnímu obalu dostanete zboží v perfektní kvalitě až do vašich rukou
DOPLŇKOVÉ SLUŽBY
vynáška zásilky do 2. patra za aktivní asistence příjemce + 200,-
vynáška zásilky do max. 4. patra za aktivní asistence příjemce + 300,-
vynáška zásilky do max. 6. patra za aktivní asistence příjemce + 400,-
vynáška zásilky do max 8 patra za aktivní asistence příjemce + 500,-
odvoz a likvidace staré matrace, postele nebo roštu (max. 3ks) + 1000,-