Image result for vánoce

Otevírací doba během Vánoc 2019

  • do 20. prosince – běžná otevírací doba
  • pátek 20. prosince – zkrácená otevírací doba 7:00 až 15:00
  • od 23. prosince 2019 do 6. ledna 2020 – bude přerušen provoz prodejny s ohledem na vánoční svátky a následnou inventuru

Od 6. ledna 2020 budeme mít otevřeno zase tak, jak jste zvyklí.

Garance dodání do Vánoc

Pokud chcete mít jistotu, že vám zásilka stihne do Vánoc přijít, doporučujeme udělat objednávku skladového zboží nejpozději do středy 18. prosince do 12:00. 

Poslední expediční den

Letos poslední objednávky odešleme v pátek 20. prosince. U těchto objednávek ale negarantujeme, že vám stihnou do Vánoc přijít.

Objednávky v období vánočních svátků 

Objednávat samozřejmě můžete i během vánočních svátků v době, kdy budeme mít zavřeno. Nebudeme ale přítomní na e-mailu, telefonu, chatu a všechny objednávky přijaté přes svátky odešleme až po Novém roce. Děkujeme za pochopení.

Přejeme vám šťastné a klidné Vánoce.

Váš tým Panmatraci

Objednávky

  • Poradíte mi s nákupem?

Vždy si na Vás uděláme čas. Poradíme Vám s výběrem zboží, vhodného příslušenství a doplňků, včetně kontroly kompatibility. Pokud nebudeme momentálně na místě můžete nás kontaktovat prostřednictvím žádosti o zavolání nebo pomoci kontaktního formuláře 🙂

  • Nemohu se dovolat na vaši telefonní linku

Myslíme na Vás ale momentálně nejspíš pracujeme nad vyřizováním objednávek. V co nejkratší době se s vámi budeme snažit znovu spojit.

  • Kdy dostanu odpověď na moji otázku? 

Všechny Vaše dotazy se snažíme řešit v co nejkratší době. Dotazy vyřídíme nejdéle do 4 hodin od jejich obdržení. Žádost o zavolání vyřizujeme do 2 hodin od obdržení požadavku

  • Kdy a kam zasíláte fakturu? 

Fakturu odesíláme se zbožím. Po vytvoření objednávky odesíláme potvrzovací email s rekapitulaci objednávky. Pokud jste obdrželi zboží a faktura Vám nepřišla, prosím kontaktujte nás na email info@panmatraci.cz

  • Jaké jsou termíny dodání?

Termín dodání je individuální a je uveden u každého zboží. Pokud je zboží skladem, bude Vám doručeno do 2 – 3 pracovních dnů od objednání. V opačném případě je uveden předpokládaný termín dodání, který Vám v co nejkratší době upřesníme a potvrdíme

  • Kolik zaplatím za přepravu zboží?

do 5 kg – 120 Kč
do 14,9 kg – 280 Kč
od 15 do 24,9 kg – 350 Kč
od 25 do 34,9 kg – 480 Kč
od 35 do 49,9 kg – 600 Kč
do 50 do 74,9 kg – 850 Kč
od 75 do 100 kg – 1.400 Kč
od 101 do 130 kg – 1.600 Kč

Podrobnější informace naleznete v sekci doprava a platba

  • Budeme informováni o odeslání zboží?

Ano, o odeslání zboží Vás budeme informovat e-mailem spolu s odkazem na trasování zásilky a v den doručení budete telefonicky kontaktováni přepravní společností

  • Kdy nám bude zboží doručeno?

Zboží Vám můžeme doručit po domluvě dle Vašich požadavků, bohužel konkrétní čas dodání nelze předem určit.
Na přesném času doručení Vaší zásilky se můžete domluvit s přepravcem během telefonického avíza

  • Jak je to s balením? 

Zásilky, které odesíláme přepravní společnosti GLS, GEIS a PPL jsou vakuově zabaleny. Zásilky jsou odesílány v kartonových krabicích. Výjimkou je pouze přepravní společnost Top Trans. Prostřednictvím této společnosti odesíláme zboží větších rozměrů.

  • Můžeme si zboží vyzvednout osobně?

Ano,  zboží lze vyzvednout osobně na naši pobočce v Havířově. Více informací o výdejních místech včetně otevírací doby naleznete v sekci kontakty

  • Jak poznám, že si objednávku mohu vyzvednout?

Ve chvíli, kdy je zboží připraveno k osobnímu odběru, budete telefonicky kontaktováni zákaznickým oddělením nebo přímo výdejním místem.

Vracení zboží zboží

  • Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

Ano, máte právo na odstoupení od kupní smlouvy do čtrnácti dnů od převzetí zboží. Zboží nesmí být jakkoliv poškozeno a nesmí jevit známky opotřebení a používání.

  • Jak mám postupovat při odeslání zásilky zpět? 

Zásilka, která byla doručena prostřednictvím přepravní společnosti: PPL, GEIS a GLS při odstoupení od kupní smlouvy musí být vrácená odesílateli v původní krabici (případně nové krabici stejných rozměrů). Vrácené zboží pečlivě zabalte, vložte do krabice společně s vyplněným a podepsaným odstoupením od kupní smlouvy. V případě, že zásilku odešlete pouze ve ve fólii, budeme účtovat poplatky za balík a – typ dle aktuálního ceníku příslušné přepravní společnosti. Více info zde 

Reklamace zboží

  • Jak mám reklamovat poškozenou zásilku?

Pokud k poškození došlo při přepravě prosíme o zpětnou vazbu před převzetím zásilky. Pokud převezmete mírně poškozenou zásilku: při převzetí sepište s doručovacím řidičem Zápis o škodě. Ve výhradě uveďte poškození balíku. Následně pak zkontrolujte obsah a v případě jeho poškození neprodleně kontaktujte naši společnost. Doporučujeme provést důkladnou fotodokumentaci. Vyfotografujte balík před rozbalením tak aby na fotografii byly vidět štítky na balíku, dále místo poškození balíku, pak po otevření balíku aby bylo vidět uložení zboží a jeho obaly a nakonec poškození zboží.

  • Jak dlouho budete reklamace řešit?

Snažíme se o co nejrychlejší vyřešení každé reklamace. Pokud došlo k poškození při dodání – cca 2-3 dny. 

DÁREK K NÁKUPU ZDARMA

UVED'TE KÓD DO POZNÁMKY:
DAREK
*Akce platí pouze na první objednávku.
close-link
X Zavřit

Vaše objednávka byla úspešně přijata.
Na uvedený email obdržite potvrzení.
Číslo Vaše objednávky:
var_dump
support

Máte nějaký dotaz?

Zanechte své telefonní číslo a my se Vám ozveme!


Děkujeme!

Ozveme se Vám během 2 hodin!